2010. szeptember 18., szombat

Retro, 20 B.C. :)

A minap a lányom találta a padláson ezeket. Még akkor készültek, amikor született, és annak biza' már jó néhány éve. :) Tudtam, hogy léteztek, de azt nem gondoltam, hogy viszonylag ilyen jól sikerültek. Ecsettel festettem, lakkozás, pre-shading nuku, óh, boldog békeidők. Sajnos megviselte őket a raktározás, főleg a futóművek törtek ki. Van olyan, amelyiknek már meg sincs. Minden esetre a gyermekem megrendelte a felújításukat.

Egy KP S-199 átalakítás magyar Messzerré. Nos, fiatal voltam, bohó és meggondolatlan.

Szintén KP, La-7-es. Sajnos a főfutóknak nyoma sincs.

Hawker Tempest - azthiszem. De hogy milyen gyártó makettje, arról fogalmam sincs.
Egy Fujimi Stuka. Most hirtelen nem tudom, a festést én találtam ki, vagy az útmutatóból vettem. Minden esetre elég bizarr.
Na, ez valami orosz makett volt. De hogy milyen gép ez, arról egyelőre fogalmam sincs. Tudna valaki segíteni?
Ezt se tudom, ki gyártotta. Valami An gép, és talán NDK-s kitt. (Ha van még aki tudja, mi az az NDK! :))

Ha esetleg valaki tudna segíteni eloszlatni a bizonytalanságomat, szívesen veszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése