2011. április 26., kedd

Panzer I Ausf A. (Dragon, 1:35)


Ma egész nap a Dragon csodaláncával -Magic Track, hirdette büszkén a felirat! - szenvedtem. Még a kezdet kezdetén felraktam, de aztán leszedtem, mondván, nem tudom majd lefesteni. A sarazással nem tudom elrejteni az esetleges átfestéseket, de a sivatagban sok minden van, csak épp sár, na az nincs. Külön festettem hát a láncot, bár sejtettem, nem lesz leányálom felrakni. Nem is volt az. Ráadásul a bal oldalt kissé bő lére engedtem, ilyen belógásnál valószínűleg ledobta volna a láncot az eredeti "traktorocska". A másik oldalnál már okultam, és kivettem két szemet. A másikat is javítani kéne, de nincs kedvem újra leszedni a nagy nehezen felküszködött láncot. A következő lépésben művészolajjal - barna - befuttattam a futóművet. Most majd szárad. ...jó sokáig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése