Hali, Gratula a motorhoz! Szintén ICM-ből csinálok trop kivitelt, de nálam a motor a gép középvonalán kívül esett,ezért az olajtartály borításba ragasztottam. Menet közben váltottam csukott gépházas variációra. A hengerfej aljáról le kellett vágnom a kis háromszögeket, mert különben nem fért volna be a szelepfedél a burkolat alá. Lehet, hogy félreértettem valamit? Az egészet? Neked nem okozott ez gondot? Üdvözlet! Laca
Szia!
VálaszTörlésNekem is ez típus készült el nem rég magyar festéssel. Kíváncsian várom a folytatást.
Sajnos, egy kicsit most szüneteltetnem kell a projektet. De amint lehet - és tudom - folytatom. A tiedre viszont kíváncsi vagyok. Hol nézhetem meg?
VálaszTörlésHali,
VálaszTörlésGratula a motorhoz! Szintén ICM-ből csinálok trop kivitelt, de nálam a motor a gép középvonalán kívül esett,ezért az olajtartály borításba ragasztottam. Menet közben váltottam csukott gépházas variációra. A hengerfej aljáról le kellett vágnom a kis háromszögeket, mert különben nem fért volna be a szelepfedél a burkolat alá. Lehet, hogy félreértettem valamit? Az egészet? Neked nem okozott ez gondot?
Üdvözlet!
Laca