2010. szeptember 12., vasárnap

Iljushin Il-2 Stormovik (Zvezda, 1:72) II.

Üdvözletem mindenkinek!
Nem sokat haladtam a legutóbbi bejegyzés óta. Elkészült a lövész porral oltó palackjának kicsinyített mása, valamint az ülésheveder, amelyen "munka" közben helyet foglalt. (Azért megnéztem volna háton repülés alatt :)) Szerencsétlen! Összebarkácsoltam még a levegőbeömlő terelőlemezeit - nem volt egy nászmenet, az biztos! - valamint eldöntöttem, hogy a főfutók aknáit is hasonlatossá próbálom tenni az igazihoz. Első lépésként alu-lemezből pótoltam amit a Zvezda kihagyott.
Végezetül összeragasztottam a törzsfeleket. Nos, van lépcső és tömíteni való rés bőven, az szent. Elő is kerestem a Neoflexet, meg vettem egy új tubus pillanat ragasztót.
Végezetül pedig egy kis alkotói "csendélet". :) Én kérek elnézést! :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése